satis@bosseye.com.tr> 0850 420 4202

Satış Yönetimi Modülü

Saha Satış Ekipleriyle Kârlılığı Artırma

Satış operasyonlarını saha satış ekipleri üzerinden gerçekleştiren tüm işletmelerde, bu ekiplerin etkili ve verimli çalışması şirket kârlılığını doğrudan etkiler.

Entegre Satış Operasyonları için Merkezi Yönetim

Satış Yönetimi Modülü’nde; satış ekipleri tarafından oluşturulan tekilleştirilmiş müşteri kaydı üzerinden yürütülen satış operasyonları muhasebeden, üretime, depodan, satınalmaya kadar tüm departmanlarınızı aynı noktada buluşturur, aynı dili konuşmalarını ve gerektiğinde tek tuşla, yetkileri dahilinde sürece dahil olmalarını sağlar.

Anlık Raporlama ve Koordinasyon ile Etkili Satış Yönetimi

Satış Yönetimi Modülü ile satış personeli isterse görüşme sırasında anlık raporlar oluşturup müşterilerle paylaşabilir, görüşme notu tutabilir, proje yöneticisinden maliyetlendirme talep ederek daha tutarlı teklifler verebilir, teklif, sözleşme ve hatta siparişlerini oluşturabilir, bu dokümanları tek bir tuşla e-posta olarak müşteriye iletebilir. Depo ile satış ekipleri arasında koordinasyon da sağlayabilen modül, süreçlerin anlık stok bilgileriyle daha sağlıklı şekilde yürütülmesine imkân tanıyarak satış kararlarını daha doğru yönlendirir.

Entegre Satış ve Müşteri Yönetimi

Satış Yönetimi Modülü, müşteri ilişkileri yönetimi tüm satış -pazarlama süreçlerini tek bir platformda entegre bir şekilde yönetmenizi sağlar

Müşteri Bilgileri ve Satış Süreçlerinin Kayıt Altına Alınması

Satış Yönetimi Modülü’nde müşterilerle ilgili tüm bilgiler kaydedilir, teklifler, dokümanlar eklenir, satışa dönüşmesi uzun zaman alan fırsatlar için gerçekleştirilen tüm toplantı ve görüşmeler, çalışandan bağımsız olarak kayıt altına alınarak kurumsal hafızanın korunmasına yardımcı olunur. Tüm etkileşim adımları geriye dönük izlenebilir böylece; ilk görüşmeden teklife; sözleşmeden satışa, siparişten teslimata ve satış sonrası desteğe kadar müşterinizin şirketinizdeki yolculuğuna ilişkin tüm kayıt ve bilgileri her zaman güncel ve doğru şekilde departmanlarınızın erişiminde olur.

Yetki Ağaçları ile Departmanlar Arası Bilgi Akışı

Kurumsal politikalarınıza uygun biçimde belirlediğiniz yetki ağacıyla departmanlarınız müşterilerinizin geçmişi, ihtiyaçları, talepleri veya sorunları hakkında bilgi sahibi olarak, en doğru deneyimi sunmak üzere faaliyetlerini sürdürürler.